Thursday, January 30, 2014

30.01

PS: loen SV, rasva, valku ja kaloreid vaid nädalakese, et aimu saada, kui palju ma umbes tarbin.

HOMMIK: 
võis praetud sibul, 3 porgandit, 3 viilu peekonit, 1 tomat ja kaks muna + pool tomatit ja sibul 
SV: 16g 
rasv: 41g 
valk: 25g 
kcal: 523 


selline suur ja vägev ports


LÕUNA: 
kohakalasupp (ainult koha + kartul + porgand, arvutasin lõhesupina, kuna nutridatas ei ole palju valikuid... seega tegelikult rasva kõvasti vähem! ja vb mõned süsikad rohkem? aga jumal, mis ma siin ikka juuksekarva lõhki ajan) 
SV: 19g 
rasv: 41g 
valk: 62g 
675kcal 

VAHEPEAL: 
5 redist + ketoosipallid (ilma kakaota, 50g või + 100g kookoshelbed) 
SV: 26g 
rasv: 62g 
valk: 7g 
612kcal 

ÕHTU: 
2 praemuna oliiviõliga 
SV: sisuliselt 0 (0,3- mulle meeldib ümardada- seega 0) 
rasv: 36g 
valk: 13g 
371kcal 

KOKKU: 
SV: 61g 
rasv: 180g 
valk: 107g 
2181kcal

Päevale peale 2 liitrit mündi-sidruni vett. Lasen eelmine õhtu kannu vett täis, sisse viskan pool sidrunit (hetkel kokkuhoiupoliitika mul) ja peotäite kuivatatud piparmünti ning panen külma. Hommikul oi kui hää seda juua on. Nii virgutav ja värske! Ja päeva vältel muudkui joon teda.

Jalutasin täna 10 kilomeetrit. Pakane oli ikka korralik ja tütretirts mul ei taha enam vankris kaua magada. Vahepeal hakkas tal külmaga nina veritsema, kuid siis õppisin teda paremini pakkima ja vankris sooja hoidma (paksult riides nagunii, aga et vankris sees õhk ka soe oleks).

Ketoosipallid sai selleks, et tekkisid hullud isud. Need ongi mõeldud selleks, kui tekivad mingid seletematud isud (rohkem lugemist siit- http://lchfeesti.blogspot.com/2013/11/ketoosipallid.html).  Need ei ole otseselt paleo, nad on LCHF, kuid on paleoga kooskõlas ja kõik lubatud ained. Ja tõepoolest, kadus igasugune isu koheselt ära ja kõht oli täis ja hea olla! Ja väga nämmad olid! Kahjuks kasutasin valet kookoshelvest, pakendil polnud SV kirjas, hiljem netist otsides leidus neis 25g 100g kohta. Ei tea, kas oli kartul see, mis mulle hirmsad isud kallale ajas.. Õnneks sain jagu. Nende pallide sisse läheb tegelikult kakao ka, kuid mul oli kodus vaid seda kakao-suhkrupulbrit. Peaaegu oleksin seda lisanud spl, kuid sain õnneks endast jagu. See on suur samm paranevale suhkrusõltlasele ja motiveerib mind edasi samal rajal tatsama. 

No comments:

Post a Comment