Friday, January 31, 2014

Võõrutusnähud

Täna jookseb mul neljas 100% paleo päev. Juba eile õhtul tundsin, et kõhus on veidike imelik tunne ja meelekohast natuke tuikab. Elasin öö üle (kusjuures mu tütar ärkas 2x öö jooksul ja sõi, muidu ei ärka kunagi) ja hommikul.. kuidas nüüd viisakalt öelda.. no ega ei saagi eriti viisakalt öelda- kõht oli räigelt lahti. Jõin klaasi sidruni-piparmündi vett ja kohe oli vaja vetsu minna. Päris õudne. Ennem hommikusööki istusin ja vaatasin kanal2 pealt eilset reporteri kordust ja pulti näppides panin tähele, et mul käsi väriseb. Tõstsin käe õhku ja mida ma näen- nagu parkinsoni tõves oleksin olnud. Tunne oli sama, nagu pohmellis olles. Külmavärinad, kõht lahti, käed värisevad, pea valutab.. Viimati olid kõik samad sümptomid siis, kui päeva pealt suitsetamise maha jätsin.

Peale 10km pikkust jalutuskäiku õues tundsin end hulka paremini, sõin lõunat ja ka kõht sai vist korda. Enesetunne jälle parem ja olen valmis jätkama. Aga näete! Ma ütlesin teile, et suhkur tekitab sõltuvust! Ma olen hetkel elus näide sellest. Ja nagu iga sõltuvusttekitava ainega, tekib ka suhkrust loobumisel võõrutusnähud. 

Viskan oma tänase menüü ka siia kirja:
HOMMIK: 
oliiviõlis praetud sibul, 3 porgandit, küüslauk, 3 viilu peekonit, pool tomatit ja kaks muna + pool tomatit ja sibul 
SV: 16g 
rasv: 41g 
valk: 25g 
kcal: 523 

vägahilineLÕUNA: 
sealiha hautatud seente, lillkapsa, porgandi ja kollase paprikaga (seal sees olid ka herned ja mais, aga need lükkasin eemale, kuid eks mingid ensüümid sain ikka) + või 
SV: 14g 
rasv: 31g 
valk: 25g 
kcal: 426

ÕHTU: 
2 praemuna oliiviõliga + suur tomat, kurk, paprika 
SV: 12g 
rasv: 31g 
valk: 15g 
kcal: 382 

KOKKU: 
SV: 42g 
rasv: 87g 
valk: 65g 
kcal: 1331kcal

Juba praegu olen 2 liitrit vett päeva peale ära joonud (et selle kõhulahtisusega ei tekiks dehüdratatsiooni), liiter sidruni-piparmündi vett veel kannus ootab joomist. Jalutasin 10km. 

No comments:

Post a Comment