Thursday, February 6, 2014

06.02.2014

Eilne ja tänane menüü on kirja panemata. Küll on aga see olnud ilus ja eeskujulik, enam-jaolt suht sarnane eelnevatele päevadele. Ootan huviga esmaspäeval kaalule astumist, et näha, kas on ka langenud. Jalutanud olen ka päeval 2 korda, korraga tavaliselt 2 tundi ja 12km.

Täna sain aga sellise uhke aparaadi enda valdustesse nagu Zlimline TRANSION. http://www.zlimline.com/transion.html

Kõik vajalik on seal kodulehel kirjas. Nii palju, kui netist päris reaalsete inimeste kommentaare lugesin, siis kõik kiitsid väga. Proovisin ise ka ja mõtlen siinjärele, kas on äge värk või mitte. Reaalselt ma ju teen ise ka piisavalt palju trenni ja põhimõtteliselt ma seda tegelikult ei vaja ning ega ta just eriti odav ka pole (600eur). Kuid nagu lubatud, siis tõepoolest oli vahet märgata juba peale esimest korda. Võtsin mõõdu ennem (ja oh üllatust, need on paleo päev nr.1 ikka täitsa erinevad) ja pärast ning kõik mõõdud tõepoolest olid vähenenud poole kuni 1cm võrra (reis isegi 2cm). Kas see ka püsiv nähe on või mitte, eks seda näitab aeg. Mul tavaliselt sellistesse asjadesse usku ei ole. Ilmselt lihas läks toonusesse (sellevõrra väiksemaks) ja tundub. Ma üritan sellesse aparaati võimalikult skeptiliselt suhtuda.

Aga tänaseks aitab, kell on palju ja homme hommikul on varakult juba ärataus. HEAD ÖÖD!

No comments:

Post a Comment