Tuesday, February 4, 2014

STOP! (teemaväline)

Ma ei tea, kui paljudel on nüüd jäänud tunne, et ma käin 30 kilomeetriseid tiire jalutamas koos veritseva ninaga vastsündinuga, siis STOP! Laske ma seletan nüüd nii, nagu asi tegelikult on. Kuidas saab üldse nii valesti asjadest aru saada?


Mu 3 kuusel hakkas väga pakasega jaanuaris korra ninast verd tulema. Ei pursanud, ei voolanud, immitses kusagilt lihtsalt. Väidetavalt pidi külmaga vahest mõni ninaveresoon lõhkema, sest need on nii haprad ja õrnad nii noortel ja pidi ikka ette seda tulema. Selge pilt, rohkem ma välja ei läinud, kui õues -20C on. Terve jaanuarikuu istusin toas selle tõttu. Uuesti alustasingi nüüd, kui ilmad soojemad on. Detsembris kõndisin jah 30km päevas (kuid mitte ühe jutiga! 2-3x käisin väljas), sest siis oli ju koguaeg plussis ja mu laps ei tundnud end kordagi halvasti. Palun saage aru, ma ei seaks oma last iialgi ohtu.

Ma väga vabandan, et olen end varem ebaselgelt väljendanud ja kellelgi selline mõte pähe tekkis. Soovin siin kohal öelda, et ei, ma ei käi oma väikelapsega 30ne kilomeetriseid tiire uhamas, kui tal ninast verd tuleb.

Soovin veel ka tänada oma armast padruugat Mallukat, kes omal initsiatiivil minu blogi oma FB lehel jagas ja mulle 10 tunniga üle 1500 uut lehe vaatamist tõi. Vähe sellest, et meil lapsed nädalase vahega sündinud on nad ka meil sisuliselt sama nimega. SOULMATES!!! :D
Mis puutub veel selle fantaasialoo autorisse, siis armas kodanik A.A: mina ei ole daam. Ma ei ole piidavalt vana, et olla daam. Ma isegi ei oska ennast hetkel tituleerida ei preiliks ega Mrs või Missis'eks, sest olen suhtes ja saanud abieluväliselt lapse. Me kõik teame, kuidas neid naisi vanasti kutsuti muuhahhaa..



5 comments:

  1. Mis on inimestel viga? Kutsu kodanik A.A endaga jalutama :)

    ReplyDelete
  2. Daam võib igas vanuses naine olla, ära nüüd sellepärast küll muretse. Pead lihtsalt vastavalt käituma: http://www.eki.ee/dict/ekss/index.cgi?Q=daam&F=M ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sul on õigus jah. Sellegi poolest ei mahu ma oma abieluvälise lapse ja käitumismanneeridega sinna alla. Päris elus ma kipun palju vanduma, aga I'm working on that.

      Delete