Wednesday, February 26, 2014

Unustasin eile menüü üles kirjutada ja täna pole mul halli aimugi, mida ma eile sõin. Mäletan vaid seda, et õhtul vitsutasin isuga pomelot ja tegin kakaovõist shokolaadi. Ärge valesti aru saage, mitte seda poe kakaovõid (nagu nussa moodi asi), selle kohta täpsemalt saab lugeda siit: http://www.loitsukeller.ee/kakao_oad_voi.html 
Põhimõtteliselt on see siis kakaoubade rasv. Viimasel ajal olen reelt natuke nagu maas, sest õhtuti tahaks koguaeg näksida. Õnneks läks mees täna Soome tagast ja siis pole kõrval kedagi enam sööma meelitamas ka, jee!
Eilne menüü oli muidu 100% paleo, ka kogustel polnud viga ja kaalul oli ka hommikuks langus. Tore :)

Tänane menüü 26.02.2014

HOMMIK:
kookosõlis praetud seller, kana, tomat, 2 muna, ürdid, ingver, tšilli. Munad siis lisatud viimasena ja segada niikaua, kuni muna on hüübinud.

LÕUNA: ülikiire supp
Võtsin 400gr "Määhärra kerge supp" külmutatud aed- ja juurviljad (seal on kapsas, seller, tomat, sibul, porru, nuikapsas ja võibolla oli miskit veel) ja panin need kastrulis veega keema. Segasin hulka ka eelnevalt küpsetatud kana (oli külmikus seismas), lisasin "tummiks" 1-2tl kookosrasva, maitseaineteks loorberi, ingverit ja punet (oregano). Kui panin kaussi, siis lisasin enda maitse järgi roosat himaalaja soola, pipart. Ma ei tea, kuidas teile meeldib, aga mulle meeldib suppide sisse laimimahla pigistada- mmm! See annab nii hea maitse suppidele, teeb nagu aasiapäraseks. Aga noh, ma olen ka ju eelnevalt rääkinud, et armastan hirmsasti aasia kööki. 
VAHEPEAL:
2 suurt peotäit mustsõstraid, 2 suurt peotäit vaarikaid

ÕHTU:
lõunane supp
2 "kobarat" toorest lillkapsast 
banaanipannkoogid- uus lemmik! Ja üilihtne! Retsept siin: http://tv.greenmedinfo.com/gluten-free-dairy-free-banana-pancakes-in-1-5-minutes/ (pane play)
Veidike muutsin retsepti, tegin ühe banaani ja kahe munaga. Lisasin ühe tl mett (kuigi poleks isegi pidanud, oli niigi magus) ja veidike rosinaid.

Jalutatud sai ka veidike, kusagil 12km (täpselt ei oska öelda, sest vahetasin mehega telefonid ära ja ei saa endomondo appi vaadata ja unustasin ennem neti sisse panna, et see endomondo lehel uuenduks). Üritan täna õhtul lõpuks mitte näksida :D

No comments:

Post a Comment