Monday, February 10, 2014

10.02.2014

Ega midagi tähtsat polegi kirjutada, hetkel jälle ainult menüü. Üks päev võtan end kokku ja kirjutan suhkru mõjust meie kehale.

HOMMIK:
80gr mahepeekon
2 viilu enda küpsetatud leiba vähese taluvõiga
tomat
2 praemuna
pool apelsini

VAHEPEAL:
2 pisikest viilu poolenisti kuivanud spinatipirukat (jah, see REEDENE :D)

LÕUNA ja ÕHTU:
Hautasin brokoli, lillkapsa, porgandi, kartuli ja seened, juurde lisasin eelnevalt pruunistatud sealiha lõigud ja hautasin korralikult. Maitsestasin soola/pipraga.

Osad "paleokad" ei söö kartulit, teised söövad. Mina näiteks söön, sest kartul pole mulle kunagi vaevusi tekitanud. Muidugi üritan ma teda vähem süüa ja ilmselt kaalulangetuseks ta ei sobi, kuid korra nädalas vast võib. Nagunii söön kartulit vaid 1-2 tükki (pisemaid/keskmiseid), liigutan ka end palju seega mina ei põe ;) Ma avastasin täna uut kleiti proovides, et ma polegi enam nii paks, päris kobe eit :D Kuna reedel lähen välja ja end üles löön, siis lisan enne/pärast pildi.

Jalutanud olen täna palju, 3 viimast kilomeetrit jooksin koju, sest tütar otsustas üles ärgata. Ta küll vaatas suurte silmadega ringi ja ei jonninud üldse, aga see siiski ajendas mind kiiremini koju jõudma. Üle poole kannu vett olen samuti joonud juba ära, õhtul läheb ka ülejäänud pool.

Reedel tuleb aga patupäev. Kes teavad Pärnut, teavad ka Steffani pitsarestorani. Väidetavalt üle Eesti parim koht (ja seda ei räägi üldse pärnakad). Me läheme sõprade juurde sõbrapäeval "õhtusöögile", ehk siis tellime peale põlengut uuesti avatud Steffist pitsasid. Mina pitsat ei söö, tellin endale mõne sooja veiselihasalati näiteks, mis paleo seisukohalt on täiesti OK. Kahjuks tellime ka ahoy'st sushit ning sellele ma ei taha ei öelda, kuna ma armastan wassabit (aga paljalt seda ei söö). Seega tuleb planeeritud patupäev ning muidugi ei puudu ka alkohol. Aga tuleb ju elu nautida ka :) Eks peale reedet näha ole, mis kaal, tervis ja enesetunne sellisest patupäevast arvab ning kui kerge/raske on järgmisel päeval eeskujulikult toituda.

No comments:

Post a Comment