Tuesday, February 11, 2014

2 nädalat PALEOd: kaalu- ja mõõdumuutus

Ma olin täna hommikul nii uudishimulik, et tahtsin hirmsasti teada, kui palju ma sentrimeetreid kaotanud olen, sest tunne oli kondine :D Tegelikult teen nalja siinkohal, ma peaksin 15-20 kilo alla veel võtma, et kondiseks minna ning see ei ole minu eesmärk. Mulle piisab 10kg küll, siis olen oma ideaalkaalus.

Olen olnud 2 nädalat paleo. Eelmine nädal küll sai veidi patustatud toor- ja kitsejuustuga ning küpsetatud erinevaid paleomaiusi, kuid ma ei põe. Kaal tõusnud ei ole, samas eriti hästi hetkel ei lange ka. Kuid igas kaalukaotusega tuleb aeg-ajalt ette nö. "platoo" ehk siis kaal seisab, keha kohaneb. Kuna ma olen võtnud vaid kahe nädalaga alla juba 6kg, siis loogiline, et keha vajab harjumiseks aega. Paljud väidavad, et see aeg kui kaal seisab, pidid tegelikult mõõdud vähenema. Tunnen end igatahes imeliselt, mul on palju energiat, ma ei ole enam väsinud koguaeg ja ma olen koguaeg rõõmus :) See on päris suur erinevus mu eelnevatele tujukõikumistele (eks ma suht depressiivne mutt ju olin).

Ma esialgu plaanisin küll vahepaladega söömist, aga olen need alati ära unustanud ning ehmatusega avastanud IGA PÄEV! et oi, ammu lõunasöögi aeg! Ehk siis alates hommikusöögist püsib kõht nii täis. Söön hommikust kusagil 10 paiku (hommikuespresso värskelt jahvatatud kohviubadest ilma mingisuguste lisanditeta läheb juba kaheksa paiku sisse, samuti soe sidrunivesi), lõunat umbes 16.00-17.00 (sama aeg söövad paljud juba õhtust) ning õhtusöök tavaliselt 19.00-20.00. Kuigi mu laps on vaid nelja kuune (õigemini saab 6 päeva pärast), olen talle üles ehitanud täpse ja kellaajalise päevakava (sööb iga päev samal ajal, uinakud teeb alati samal ajal jne ning jah, see toimib ka nii noore puhul), seega on ka minu päevakava kellaajaliselt paigas. Minust tuleks ilmselt imeline militaarnaine, sest ma ajan koguaeg näpuga kõikidel asjadel järge ning ei kannata möödalaskmisi, seda ka dieedi koha pealt. Armastan distsipliini ja mu mees kutsub paraku mind seetõttu kontrollifriigiks. Endise sportlasena aga on mulle tähtis enesekontroll ning leian, et peangi kontrollima ennast ja planeerima enda aega, et päev oleks võimalikult produktiivne, sest kevadest on vaja tagasi sporti naaseda.

Selle pika jutu kirjutasin tegelikult selleks, et tahtsin öelda, et tänu lapse uinaku- ja söögiaegadele ei saa ka mina muuta oma lõunat varasemaks :D Aga ma ei tunnegi varem vajadust ning õhtuti hilja söömist mina ei karda ;)

Räägin siis tegelikult nüüd sellest, mida kõik te tegelikult siia otsima tulite: minu kaalu- ja mõõdumuutus!
Kahe nädalaga, nagu öeldud, on kaalu kadunud 6 kilo. Suurem hulk läks esimesel nädalal, teisel nädalal kadus kiloke.
Mõõdud on muutunud aga M-Ä-R-G-A-T-A-V-A-L-T !

Muutus kahe nädalaga (28.01.2014 - 11.02.2014)
kael -1cm
rind -1cm
rinna alt -5cm
piha -10cm!!
naba -8cm!!
puus -4cm
reis -3cm
säär -1cm
käsi -3cm

Seekord olen võtnud ausa tee, ehk siis ei võta mõõte võimalikult pingul mõõdulingida (jah, ma varem kippusin end petma ja seda vahest ikka tegema :D), seega mõõdud on väga täpsed ning liialdamata.

Ma kahjuks ei teinud endast pilte, kui alustasin paleoga. Küll leidsin aga eelmise aasta suve pilte vaadates, et väike erinevus justkui on praegusega. Ma olen küll "enne" piltidel juba natuke rase (kuid mitte nii kaua, et selline kõht ees peaks olema), kuid arvestage sellega, et võtsin rasedusega juurde vaid 3 kg, seega võtsin tegelikkuses hoopis alla.Niiet mõelge, milline ma ennem võisin olla. Ja ega mu laps ei paiknenud mul näos, kätes ega puusades :D Sellest ajast väga pilte vist polegi, ma ei armastanud eriti kaamerat siis.


Mul on arvuti ekraani resulutsioon paigast ja venitab kõiki pilte üli laiaks, ehk normaalsest resulutsiooniga arvutist vaadates näen praegu parem välja. Alati telefonist pilte vaadates näen nii normaalne välja, pärast arvutist vaadates enam mitte väga. Peaks laskma selle võib-olla korda teha...?

Hihii. Ma tõmbasin oma uue kleidi selga piltide jaoks aga sukkasid ei viitsinud panna. Ma päriselt ei käi kodus kleidiga ringi. 

2 comments: