Wednesday, February 12, 2014

12.02.2014

Mul on plaanis kirjutada kirjutada siia väike ostunimekiri, mis võiks olla algaja-paleokal, nagu nö. stardikomplekt. Ma oleksin olnud väga tänulik, kui selline asi oleks olemas olnud minul kui esmakordselt poodi paleo asju ostma läksin. Raske oli hakkama saada, sest minu paleo otsus tuli poole päeva pealt (hommikul veel sõin "keelatud" asju) ja poes oli raske õigeid asju leida. Aga teen selle kunagi hiljem. Kirjutasin sellest, et ma nüüd päriselt ka selle nimekirja teeksin, kuna olen selle suure häälega välja hõiganud.

Täna katsun end soolast rohkem eemal hoida.

HOMMIK:
kookosrasvas praetud punane sibul ja peekon (ilma soola/piprata), hiljem maitsestasin veerand laimiga
2 muna praetud peekonirasvas, peale raputasin ürdisegu (ainult kuivatatud ürdid ilma igasuguste lisaaineteta)
1 tomat koos toore sibulaga (pidi magusaisu ära võtma, olen sellega viimastel päevadel veidi võidelnud)
Kõigele peale raputasin enda kodu peterselli (suvel korjatud ja külmutatud) ja värsket jalapeno piprarattaid.


LÕUNA:
eilne õhtusöök
suur peotäis pähkleid/mandleid
3 viilu maasinki

VAHEPEAL:
1 viil maasinki

ÕHTU:
tomat
4 redist
habarnero pipar
roheline sibul
4 porgandi-hakklihakotletid

Kotlettide valmistamine: ei mõõtnud koguseid üldse, sorry!
Riivisin porgandid peeneks (ennem koorisin ikka ära ka), lisasin sekka hakkliha (kasutasin eestimaist 50/50 sea/veisehakkliha ja 100% veisehakkliha), mitu küünt küüslauku, sibulat, ürdisegu, soola, pipart, kurkumit ja lõpus 3 muna (mul oli u. kilo eest hakkliha vist). Segasin kõik ühtlaseks, voolisin lapikud ja praadisin oliiviõlis (võib vabalt kookosrasvas). ÜLI MAHLASED ja mõnusad said. :) Tõeliselt hea. Mul 2 pakki veel seda uut head hakkliha, järgmine kord teen riivpeediga- täpselt sama head!

Ma ei teadnud eile poes olles, et ämm oli vahepeal mahemune toonud koju terve resti ning kuna mune me kodus tarbime palju, siis meil on nüüd 6 karpi poemune (60 muna), 30 talumuna ja meie kodused kanad ka ikka munevad. Seega- munauputus! Sokutasin kõik külmikusse ning munarestile leidsin uue kasutuse:
..sest mu redised hakkasid kilekoti sees uuesti kasvama. Ja tomatid olid niisked.

Paprikad, jääsalat, sidrunid, laimid, ingver, kurk, roheline sibul, pähklid/mandlid, lillkapsas, brüsselikapsas, tomatid, redised, tšillipiprad, frillis, lehtsalat- pisike nimekiri!


2 comments:

  1. :D Korralik väike maheladu. P.s. Mul on peterselli veidi veel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul sügavkülmas enda peterselli ka veel lademetes :)

      Delete