Monday, February 24, 2014

Oh jumaluke, kui kaua olen eemal olnud! Mul on nii palju retsepte teiega jagada, aga tagant järele ei jõua ma neid kõiki nagunii üles kirjutada. Ja eks ma hakkan neid nagunii tihedalt tegema, seega kirjutan enda menüüsse. Ei jõua tagant järele lihtsalt. Kirjutan tänase menüü ja homsest pean jälle korralikku toidupäevikut.

HOMMIK (tegelikult oli kell 11.40)
Kookosrasvas praetud/hautatud sibul, seller, avokaado ja tuunikala. Maitsestatud sidruni ja pipraga.

VAHEPEAL:
värsketest ubadest jahvatatud must kohv
mitu klaasi kodutehtud naturaalset õunamahla

LÕUNA:
 lillkapsariis (riivid lillkapsa riisitera suurusteks, praed pannil kuni küüslauk ja sibul on klaasistunud, maitsestad soola ja kurkumiga + lisad vett ja jätad veidikeseks hauduma)
ja minu uus lemmik! 
Kookoshelvestes paneeritud kana rinnafilee- lihtsalt super hea!
Lõikasin kanafilee õhemaks ja hõõrusin himaalaja soola sisse, kloppisin ühe muna lahti ja maitsestasin selle pipraga ning kastsin lihalõigud sinna sisse, siis veeretasin neid kookoshelvestes ja viskasin pannile. Praadisin, kuni saavutasid kuldpruuni välimuse. AMAZING!!! Kavatsen hakata nüüd kõike paneerima :D
pool klaasikest eelmainitud õunamahla

ÕHTU: eriti igav ja kiire
1 praemuna
300gr riivitud peeti küüslauguga
pool paprikat
1 põdravorst (selline 10cm jupp, tuttavate tehtud ja 100% liha (enamus põder + veidike seapekki)

Homsest jätkan ehk veidike huvitavamate toitudega.  Muidugi see hull küpsetamine ja katsetamine lõppkokkuvõttes mega hästi mu kaalule ei mõjunud, aga õnneks tõusnud ju vaid 100gr. Lihtsalt langust pole olnud. Aga loogiline, et pidevalt küpsetisi süües see ei langegi, ka mitte paleoga. 

No comments:

Post a Comment