Thursday, February 27, 2014

27.02.2013

Täna oli väga kiire päev ja lõuna jäi täielikult söömata. Jõudsin trennist umbes poole viieks koju ning ämm valmistas parasjagu süüa, seega ei hakanud hilist lõunat enam tegema vaid ootasin, millal söök valmis saab. Sõin külmikust viimased "ketoosipallid" (kakaovõi+kookosrasv) ning kuna ma oleksin terve see aeg näkserdanud, siis läksin veel tütrekesega jalutama tunnikeseks.

HOMMIK:
lehtsalat maisestatud sidruniga
suitsuvorst põdralihast (puhas põder + veidike searasva, tuttava tehtud seega tean, et see on korralik kraam ilma igasuguste lisanditeta), kanaliha praetud koos kahe suure tomati ja kahe munaga. Päris raske meenutada, kas oli veel midagi või ei, suht haugimälu täna.

VAHEPEAL:
eelmainitud ketoosipallikesed

ÕHTU:
pool SUUREST lõhest :D (suur lõhe oli poolikuna ahju pandud, ehk tegelikult siis veerand tervest suurest kalast), mis oli maitsestatud soola, pipra, sidruni ja tilliga + sibul
2 keedukartulit

Päeva peale sai joodud ka vett ning teed, ratsutasin 11km mööda metsaradu ning jalutasin 13-14km. Vahetasin mehega telefonid ära (kuna mu eelnev prestigio mulle ei meeldinud, aga sellel oli 2 simi ja mehel seda vaja oligi), siis uus huawei windows8'ga on veel nõmedam, aga ehk harjun. Lisaks endomondo paneb sajaga näkku. Kõik mu eelnevad telefonid on mu keskmiseks ühe kilomeetri läbimise ajaks märkinud keskelt läbi 10 minutit (9,x ja aeglasemalt jalutades 10,x) ja ~6km/h, kuid nüüd ütleb huawei endo, et kõnnin 4km/h ja 13-14minutiga kilomeeter.. Ei usu eriti, sest ma olen ikka päris kiire kõndija :D Lisaks sellele on see kaloriarvutus ka kuidagi väga imelik selle endo versiooniga. 1,5 tundi ratsutamist vaid 321kcal?! Tavaliselt ühe tunniga kulub juba 448kcal, jalutamisega sama. 14km kõndi ja väidetavalt kulutas see veidi üle 300kcal. Tegelikult vahet pole ju need kaotatud kalorid, aga sain ära vingutud. Ja kui vingumiseks läks, siis on see versioon endomondost räige jamps, isegi pilte ei saa lisada ja poole vähem valikud. Homsest võtan oma katkise ekraaniga sony uuesti kasutusse, vähemalt töötab endomondo suurepäraselt :)

Lisaks kõigele muule lähen homsest jälle kodus ära kuni pühapäevani. Ilmselt ma blogi kirjutada ei saa, kuid mine sa tea. Kavas üks pidu (sõbranna sünnipäev) ja 2 päeva enda ema juures koos tütrega. Loodetavasti lubamatuid asju ei söö, sest veidike veini (või siis rohkem) tarbin ma tõenäoliselt ikka küll. Ja kas üldse tegu veiniga olema saab :D Hoidke mulle pöialt, et ma päris alkohoolikuks ei hakkaks (juba teine nädalavahetus järjest :( ).

Kõigile teisele aga ilusat peagi algavat nädalavahetust! :)

No comments:

Post a Comment