Sunday, February 9, 2014

Vahvlipühapäev!

Ma ei kannatanud kuidagi õhtuni oodata, et teiega jagada enda pühapäeva hommikust maiuspala!


Retsepti enda sain lchfmargit.blogspot.com lehelt ja oli see alles super maius! Vahvlid on gluteeni-, suhkru- ja piimavabad! SV kogus Tiana organic kookosjahu kasutades 1,5gr süsivesikuid. Oleksin neid rohkem teinud, aga mul oli külmikus vaid 1 muna :(

Kõige pealt vispeldasin korralikult oma ühe muna ära, lisasin sinna 7gr kookosjahu (100g kohta 21,7gr SV millest 6,8 on suhkur, aga mitte juurde lisatud, vaid kookose enda suhkur) ja noaotsatäie küpsetuspulbrit (no tõesti vähe) ja 1tl mahemett. Kes ei taha, see ei pea, aga teeb magusaks küll ja hapukate marjadega on super. Külmutades ju kaotavad nad oma magususe. Lisasin veel natukene kookosrasva (mingi 7gr, kuid võib kindlasti vähem), vispeldasin kõik omavahel veel läbi. Kuna minu tainas sai veidike liiga paks, siis lisasin veidike vett juurde. Küpsetasin ma neid võileivagrillis, sest ei teadnud, et meil tegelikult see uuemaaja vahvlimasin kodus on (see äge veneaegne on küll!), aga ajas asja samuti ära. Küpseta, kuni saavutavad kuldpruuni värvuse.

Vahvlite peale tõstsin kookospiima kallerdunud osa (kookoskoore) ja peale lisasin marju (vaarikad, maasikad, mustsõstrad) ja tulemus oli lihtsalt oivaline! See retsept hakkab nüüdsest minu igasse pühapäeva kuuluma :)

No comments:

Post a Comment